Heeft u een klacht? Vul onderstaand klachtenformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Protocol klachtafhandeling

    Klacht Voorwaarde Oplossing
    consument moet voldaan aan afhandeling door bloemist
    Niet geleverd, algemeen Reactie binnen 1 week Alsnog leveren met excuus boeket
    Niet geleverd, niet thuis Reactie binnen 1 week Niet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren
    Te laat geleverd Reactie binnen 2 dagen Excuus t.b.v. ca 50% van het orderbedrag
    Te vroeg geleverd Reactie binnen 2 dagen Opnieuw leveren op juiste datum + excuus t.b.v. ca 50% van het orderbedrag
    Kwaliteit niet goed Toonbare reactie binnen 7 dagen Opnieuw leveren van dezelfde bestelling
    Onvolledige levering Reactie binnen 2 dagen Nalevering van het ontbrekende

    Bij de ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.